Στο Νηπιαγωγείο τα παιδιά με πολλούς τρόπους ενθαρρύνονται για να αναπτύξουν τη λογικομαθηματική τους σκέψη. Η συστηματική εφαρμογή της ειδικής μεθόδου Cuisenaire για τη διδασκαλία της αριθμητικής με παιγνιώδη τρόπο, αφ’ ενός ενθουσιάζει τα παιδιά, αφ’ ετέρου τους ανοίγει ευρύτατους ορίζοντες στον τομέα της διαμόρφωσης μαθηματικής σκέψης. Τα αποτελέσματα είναι άριστα και τα παιδιά βρίσκουν πολλούς τρόπους μόνα τους με ιδιαίτερο ενθουσιασμό για να αλλάζουν μορφή σε μία αριθμητική παράσταση. Η προετοιμασία αυτή η οποία περνά και στον ηλεκτρονικό υπολογιστή και από εκεί στον διαδραστικό πίνακα, έχει ως αποτέλεσμα τα παιδιά όχι μόνο να προετοιμάζονται σωστά για το Δημοτικό Σχολείο, αλλά και να αποκτούν ενδιαφέρον για τα Μαθηματικά.
Προμαθηματικές έννοιες – ανάπτυξη λογικομαθηματικής σκέψης – μέθοδος Cuisenaire





